16 januari - 09

Överranskningen var att jag fick träffa mina vänner efter hela julen och jag fick springa lite av mig! :)

Wieee, Linda vaknade idag 08,00, det var lite märkligt eftersom hon brukar ha ledigt på fredagar så lite mer sömn. Men hon packade sin ryggsäck och åt ordentligt frukost. Sen stack vi till bussen 09.15, ehmm... Till Virignska skolan! Träffade Jiin först... Sen kom MIMMI!!!!!!!! Sen kom MACKAN!!!!!!!!!!!! :D Jag fick följa med dem nere inne i Virignskas förråd för att testa skridskor, jag blev glad och skuttade runt. Naaw :) Sen mötte jag Mira och Bamse därute vid bilen. WOOOW!!! Jag har ju ej träffat Mira sedan början av december och Bamse slutet av december, det var längesedan.
Whohoo, mycket pussande i bilen blev det ;)

Sen åkte vi en bit och kom fram till Naturenshus! Då fick jag syn på Svullo, ett tag sedan jag träffade honom också. Kul att flera hundar var samlad! :) Det var så vackert i naturenshus ... OJJ, vi skulle skridskor (långfärd) över sjön. Bamse hade sele på sig och han drog av glädjen. Jag ville också springa och dra, men Linda stoppade mej. Dumma Linda! Men hon tänkte på min operation, jag fick trava fint bredvid henne. Hon hade halsbandet för att stoppa lättare mig om jag skulle börja springa. Men en bit fick jag springa tillsammans med Bamse. Linda fick jobba lite med skridskorna eftersom jag skulle kunna springa utan att strypas. Mackan bara gled över isen med en dragande Bamse.

Kom hem för 30 minuter sedan, så vi har varit ute i 4 timmar och halvt i -10 grader med sol! SO LOVE!! :)

    
   

               


Kommentarer
Postat av: Bamse

Hm vad för överraskning fick du? Det var riktigt härligt idag! Äntligen sågs vi :)

Vi måste göra det igen.. Så härligt.. Mimmi vill ha bilderna sen säger hon.. Så du får skicka sen :)

Nu får jag gå och vila mig.. Är trött.. Blöta pussar till bara dig! <3

2009-01-16 @ 15:47:51
Postat av: azi

svar t bamse; är du dum?! :( överranskningen var att TRÄFFA dig! :D jaa, linda har varit lite flummsig med dator, men hon ska skärpa sig och ordna bilder. jag vill ju att du ska ha bilder på mej och sätta upp bredvid din biabädd! :) jag är py pi trött, ska vila under en filt. wiee, blöta pussar t dejj py ;)

2009-01-16 @ 16:21:47
Postat av: Bamse

Dum jag är.. Min ursäkt är att jag är pi pi trött efter utflykten idag! :) <3

2009-01-16 @ 17:08:26
Postat av: Martina

Svullo kikar in, skickar hälsningar till dig! :) Det var kul att sågs! Min matte vill nog ha bilder också så kan du skicka henne genom MSN :)

2009-01-16 @ 18:56:46
URL: http://loveliii.blogg.se/
Postat av: Mormor

Härligt med skridskor på isen.

Har gjort det tidgare med din matte. Det var på Hällasgården.Du var inte född då.



Hoppas du blir bättre med din allergi.



PUSS PUSS.

2009-01-18 @ 16:39:16
Postat av: azi

svar till mormor; HEJ! jaa, det var härligt därute på isen :) hihi, vad kul att du har gjort med Linda förut. Wie! Jo, det är något bättre nu. Pusspuss dotterdotter!

2009-01-20 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0