13 juli - 09

Bildbomb, eller ni får döma själv:)
Här kommer iaf underbara, enligt mig, bilder från svartsö - på Azi!



Rullande Azi på stranden, eller är det verkligen min hund?
Azi brukar vara så fenimin annars.

Så brun. Gissa hur det såg ut i duschen sen ;)

Min lilla prinsessa, så rätt.

Håller utik på andra folk som promenerar förbi stranden.

Jagar pinnen in i havet. Förvånade mig.


Åkte flakmoppen, hon tyckte det var kul.
Titta på allt som åkte snabbt förbi.

Kamphund? Nä - en livsglädje lekande Amstaff.

Poserar på en trägunga, så sött.

Poserar som hon vore kung. Bakom henne är hästhage.

Sådan matte sådan hund.
Sover så berghårt under mornarna efter långa dagar.
Jag upptäckte senare på dagen att Anton hade fotat oss. Rätt kul.
Notera Azi under täcket bredvid mig - som vanligt :)

Lekstund med pinnen. Hon älskar verkligen pinnar.
Bollar kan dra åt helvete har hon sagt.

Klara för avfärd från Svartsö Lanthandel på flakmoppen.

Hon lekte en kväll med en 5 årig Jack Russel Terrier, Hugo. 
Hugo är faktiskt den första hund Azi lekte med efter fästing sjukdomen.
Hon vingla liiiite när hon bromsar från sprigandet, men det är inte något större sak. Om man jämför med för 2 månader sedan.


Somrig promenad över tomt kohage. Lekte även där med pinnar. Förvånad? :)


Lördags tog vi promenad på 4 timmar runda ön, eller halva ön. Så vid Svartsö Lanthandel fanns de en lekplats och det stod en trä ko. Azi var nyfiken på kon, men var osäker (som ni kan hennes kroppsspråk på bilden). Så jag gick fram till kon och klappade denna. Så tyckte Azi att kon var jätte roligt och viftade och nosade på denne.

Tog sista havsdopp innan vi åkte hem.
Här tittade mamman på dottern som apporterade pinnen.

Här berömmer jag henne. Tecknade "bra".

Tog paus i slutet av långa promenaden lördags vid en insjö.


Min kärlek till dig är så oändligt <3

Kommentarer
Postat av: Elenor

jag gillar att se på dina bilder! ;)

2009-07-13 @ 16:11:05
Postat av: eob

fin bilder! :) Azi är söt som vanligt.

2009-07-13 @ 16:44:22
Postat av: callo

härligt att se dina bilder och bli avis på dig vill vara med dig hihihihi.. härligt att vara på landet... krama och pussa azi från oss...

2009-07-13 @ 18:16:42
Postat av: Pilla

Så vackra bilder på Azi :)

2009-07-13 @ 20:47:49
URL: http://mpea.bloggspace.se
Postat av: Helena

Underbara bilder! irwin älskar med att rulla sig,spraka med benen i luften och bara njuta av livet. = )

2009-07-14 @ 12:22:38
Postat av: Sara

Hittade hit från vovve, underbara bilder mycket sommar :)

2009-07-14 @ 17:27:52
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Bamse

Älskling, förlåt att jag inte har kommenterat på länge.. Mimmi hade en diskussion med mig igår och hon skällde på mig för du var ledsen att jag inte kommenterar. Varje gång jag är inne på din blogg, fastnar jag på bilder på vackra dig att jag glömmer bort att kommentera. Ska skärpa mig!

Saknar dig Azi!

2009-07-14 @ 21:14:59
Postat av: hjärtat

love alla bilder;) älskar när du tecknar "bra" till azi ;)

2009-07-15 @ 17:16:38
Postat av: Lina & James

Superhärliga bilder. :)

2009-07-17 @ 09:59:06
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: citronen

sweet princess! häftig och underbara bilder!

2009-07-21 @ 21:24:25
Postat av: ida & revo

Gud så härliga kort..

Helt underbart fina..

Ljuvligt vackra hundar =)

2009-08-11 @ 21:57:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0