2 mars - 09

Stockholm

Jag och Linda åkte tåg till Stockholm fredags, 27 feb. Vi delade djurvagn med en engelsk springer spaniel. Men vi brydde inte om varann. Var hemma ungfär 18.30, jippie träffade min morfar och Lindas bror! Min mormor hämtade oss med bil, hihi!

Lördagen gick jag och mormor 2 timmars promenad i Strålsjöns Naturreserverat. Vi kikade även in i Sandasjön. Men gick inte runda sjön. Det gjorde vi däremot igår med morfar, mormor och Linda. Nästan 3 timmar var vi ute, så underbart! Jag var lös under hela promenaden och lyssnade jätte bra på inkallningen och brydde inte mig om andra folk eller hundar. Linda var SÅ STOLT över mig! xD Lördagen sken solen sådär, men igår sken det starkt. Jätte vackert :)

Lördag 28 feb

 

            

Söndag 1 mars

Dumma Linda hade en mussetröja på mig.
 
Promenaden började mot Strålsjön.                                         Gick på isen på Strålsjön.
     
På väg till Sandasjön, då hittade jag en pinne.                        Bergsvatten rinnade från bergen. Själv jag vägrade smaka.
  
Gick på isen på Sandasjön.
  
Mördar kamplekar med Linda.
        
Mys fika solen.
    
Pusspuss av Linda.                  Trötter på kvällen
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den sista bilden är såå kul :D

2009-03-02 @ 15:05:08
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Pip

Rå!!! Jag saknar verkligen Älta och din familj. Rå längesedan, din familj ser så välmående ut..

Happy jag! Jimmy är nog "för tonåring" för att hänga med ut i skogen, utan hellre med kompisar typ? :D



Jag är väldigt, väldigt att du har Azi och att Azi har dig. Ni mår verkligen bra tillsammans, utan varandra är ni nog inte lika lyckliga förr som nu.



Fan, vad jag längtar så efter skogspromenader!



Saknar även dig, gumman! Vi ses och hörs!

2009-03-02 @ 18:17:03
URL: http://thethoughts.blogg.se/
Postat av: Pip

Din mamma är sååå söt! Charmtroll! Max inte konstigt att din pappa föll för henne! ;D sånt ser man inte när man är yngre :D

2009-03-02 @ 18:18:01
URL: http://thethoughts.blogg.se/
Postat av: Mormors syster

Vad härligt ni har det! Ni ser ut att må toppenbra!

Synd att du inte kan följa med och se Labero på lördag, men Linda får berätta för dig sen.

Må så gott!!

2009-03-02 @ 20:59:20
Postat av: Bamse

Du ser ut ha det härligt!! Hoppas att Linda har berättat för dig hur duktig jag var igår? :) vill ju göra dig stolt över mig!! Saknar dig

2009-03-03 @ 09:45:07
Postat av: svar till bamse

jaaa, det har linda gjort. jag är så STOLT! :D pusspusspuss på dig, bara dig!

2009-03-03 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0