24 mars - 09

Bilsele. Bilbälte.

Jag har haft det så underbart hemma hos Mimmi och Martin när Linda var i Uppsala! Jag lever, så de har tagit väl hand om mig. Massa mys och bus med Bamse också. I soffan, i biabädd, i skogen - ja överallt :) Idag är jag på hunddagiset som vanligt, bus och lek. Marina hämtade mig imorse istället för Malin. Ikväll blir de kel med Linda som är sjuk.

Linda har beställt bilsele åt mig så jag åker bil säkrare nu än vad jag gjorde förut. Jag brukar sitta löst i baksätet och så. Det har Linda dåligt samvete, liksom hon har skydd men inte jag. Det är dåligt. Så hon har beställt nu, så mina bilturer blir säkrare när vi fått hem bilbälte till mig! Tror det ser ut så som på bilden... Hunden är inte jag, är inte så hårig! :)


Kommentarer
Postat av: Bamse

Tack för helgen! :) Mimmi ska också köpa bilbälte till mig.. Knäppt tycker jag men hon säger att det är bra för min säkerhet.. Måste väl lyssna på henne :) Jag fick grisöra idag för jag var duktig!!

Pusss <3

2009-03-24 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0