29 mars - 09

Hundvakt

Jag och Azi har varit hundvakt åt Bamse igår. Det var rätt mysigt. Vi vaknade halv sju på morgonen igår av Mimmi´s sms.
Sen kunde vi inte somna om (skulle ha väckarklockan kl 7 ändå). Så vi tog lugnt och gick upp... 07.50 ungefär kom Mimmi och lämnade den söta bjässe Bamse. Mimmi sade att Martin har sagt att hon ej fick prata för länge med Linda, men ändå prata :) Bamse blev glad och träffa mig, så vi lekte lite i dragkampleksaker. 08.20 kom Julia hem till oss. Linda och Julia satt och åt ägg. Sen drog vi ut på en promenad runda Vivallaskogen 5 km, det tog 3 timmar. Det var så härligt. Vi stannade på 15 minuters fika och vila också. Bamse fick gå kopplad hela tiden, jag fick springa lös lite stund. Bamse och jag skötte oss jätte bra, även om Bamse fick spel ibland men gav sig när han insåg att Linda inte tänkte ge sig som jag har insett för längesedan :)
Slutet av promenaden fick vi springa lös i inhängden. Vi sprang i full fart och lekte ihop.
Ungefär 20 minuter, så gick vi hemåt och sov djupt tillsammans i min korg.


Kommentarer
Postat av: Elenor

Härlig bilder ;)

2009-03-29 @ 17:02:43
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/
Postat av: Bamse

Tack för igår& idag !! Kul att ni sov hos oss.. Hade mysigt hos er också när Linda passade mig.. Mimmi säger att hon gråter av att se bilderna, knäppt eller hur?! Imorgon sover du hos oss!! Ska bli skoj skoj, wie!! Saknar dig redan :) <3

2009-03-29 @ 22:23:52
Postat av: svar till bamse

åhh, söt mimmi som gråter. men våra mattar är knäppa ibland, de är så känsliga och gråter lätt. haha, jaa, imorgon ska jag vara på kvinnersta med dom medans du är på dagis så vi ses när du kommit hem. hihih. mys och lek! :) roligt att du kom på besök idag när människorna hade ljusparty. mys vi hade i korgen ;) pusspuss på dej <3

2009-03-29 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0