31 mars - 09

Läsvärt, farligt!

Jag tog chansen utsändningsperioden här. Jag har känt en del ganska aggressiva pitbulls, och jag har känt vissa otroligt söt & mild dagbrott (en av dem är en av de största hundar jag har känt). Jag kan säga samma sak i de flesta raser jag har stött på och många mutts.

Jag fick detta i min e-post i morse, men, och det oroar mig så jag tänkte att jag skulle klara det tillsammans .....

Läs!

Om du är en ägare av en hund som tillhör en "farlig ras" kategori och du har också ett litet barn ta detta som en varning. Lämna inte din hund med barnet utan uppsikt under några omständigheter.

Bara en liten stund var nog för följande att hända. Varning för känsliga tittarna. Se foton bifogas .....








Kommentarer
Postat av: A.S

Ha ha.. Det påminner om en gång när edvin ritade på azi... Kram!

2009-04-01 @ 08:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0