9 mars - 09

Sammanfattning

Det var ett tag sedan jag har skrivit på bloggen.
Jag har inte sovit - var istället ute för mycket :)
Här kommer sammanfattning och massor av bilder.

Onsdagen 4 mars; Åkte jag och Linda buss och tunnelbanan till Bergshamra, där träffade vi min gammelmormor.
Jag började med att somna sittande i bussen. Linda fick hålla mig i ansiktet så jag inte skulle trilla. Men iaf... Vi gick från Bergshamra till Ulrikasdal. Det var mysigt hemma hos Lindas mormor och morfar, men jag fick inte ligga på soffan. Så jag låg istället på min gröna filt. Ganska hård, men under natten sov jag bredvid Linda på soffsängen :)
Fick ost och annat gott av Lindas mormor. Som vanligt ger folk mig gott, mer än vad Linda gör. Haha.

  
    
   


Torsdagen 5 mars; Åkte vi pendeltåget från Solna till Huddinge Centrum. För att komma ut på landet. Morfar, jag och Linda! Mysmys. Fredagen gick vi 2 timmars promenad runda GladÖ och kollade vilka folk fanns på området.

   
    
    


Lördag 7 mars; En tråkig dag för mig. Linda gick i skogen med mig innan med klövjeväskan med 2 petflaskor i varje sida. Sen lämnades jag ensam hemma i ungfär 6½ timmar. Jag bara låg och sov. Vid dörren. Familjen skulle på trollkarls uppträda. Lindas mormor hade fyllt 75 år, så firar de där. Men jag är ju aldrig ensam hemma nästan, så det är ok denna där gången :) Lite bilder på mat och Joe Labero.

  


Söndag 8 mars; Gick jag, mormor och Linda litet sväng på Flatensbadet (Naturreserverat).

   
 


Idag måndag 9 mars; Jag gick med Linda i Strålsjön Naturreserverat och i Erstavik.
2,5 timmar, super mysigt! Fick göra några övningar och vara fotomodell, haha.

När vi kom fram till Strålsjön så slängde Linda halva av min frukost i den lila granen.
Jag letade ivrigt efter min frukost. Jobba för maten ;)
 

"Varsgod" Säger Linda, Så kollar jag runt snöbollen vart är den goda?...
Eller klättra ska man nog göra... Nä det verkar inte funka...
Man måste nog hoppa på snöbollen... Jippie, där är goda!
  

Hur ska jag lösa och ta den goda som finns i däcken på stenen som är lite svår att hoppa på?
Ja, man ska hoppa på stenen och putta bort däcken.
Vips där finns ju du, den goda! :)
Letar vidare, men finns tyligen bara en bit.
Springa och är lycklig - jag lyckades lösa problemet!
   
 


Erstaviks Naturreserverat
   
 


Åhejj wiee, ny övning. Ska klättra upp på de trädstockar ... Balansera och så ...
   
 

Tack för dessa underbara dagarna, Gumman <3 /Linda!

Kommentarer
Postat av: eob

snygg bilder från Erstaviks Naturreserverat :)

2009-03-09 @ 16:53:43
Postat av: Bamse

Så duktig du är! Förhoppningsvis har Linda berättat för dig ur duktig jag är och vad jag har gjort :) Snart är det dags för hundkurs!

2009-03-09 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0