12 maj - 09

Kvinnersta

Igår eftermiddag åkte vi till Kvinnersta och deltagade i Hundkurs A. Jag såg mest på för Mimmi skulle låna Azi. Men jag deltog lite i trick övningar efteråt. Hundarna lekte också i inhängden. Vi tog även en promenad runda i skogen innan trick övningar.







Jag åkte hem till Mimmi direkt efter hundkursen, så lånade jag Mimmis inlines och åkte runda Oxhagen med Azi. Inlines är bara så härligt, jag ska verkligen köpa en sån själv. Azi verkar gilla den också, mer än cykelturer :)



Idag följde Thea och Azi med oss till skolan. Jag åkte till skolan 09.30 - har lektion 12.20, så jag var ute i skogen med hundarna och tog en härlig promenad. De hundarna hade även klövjeväska på sig. Sen vilade de i boxen när jag åt lunch med Emelie och Alice. Eftermiddags rasten sprang Azi och Thea i inhängden och lekte med varandra.
Nu ligger Azi i sin korg härhemma och är helt död. La sig och somnade direkt när vi kom hem. Hihi skönt med en aktiverad hund och här hemma.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Wie wie! :)

2009-05-12 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0