14 maj - 09

Karlaplan




Min lilla tös på Karlaplan. Vi tänkte ta en långpromenad igår kväll från Karlaplan, Tengvall, sen vid svartån mot Wasa. Men det blev helt annat än jag tänkt mig, vi hann bara leka och ta bilder i Karlaplan. Så vi tillbringade hemma hos Sara under kvällen, sen tog vi taxi hem. Då jag orkade inte och åka buss bland all andra folk. Idag ska vi ta en långpromenad i skogen, blir mysigt och det ska bli skönt att rensa tankarna lite. Azi, du vet jag älskar dig otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fina bilder på Azi!

2009-05-14 @ 11:06:11
Postat av: Gizmo & Leeloo

Så fin din vovve är:) Så fiN!:)

2009-05-14 @ 15:27:30
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Anonym

Instämmer med de andra här i kommentaren: JÄTTEFINA bilder på världens finaste hund: Azi och jovisst Iza är också världens finaste hund! hon med! kramar och pussar från oss!

2009-05-14 @ 22:48:18
Postat av: Anonym

Instämmer med de andra här i kommentaren: JÄTTEFINA bilder på världens finaste hund: Azi och jovisst Iza är också världens finaste hund! hon med! kramar och pussar från oss!

2009-05-14 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0