9 maj - 09

Tack hundvakten!

När jag var i Grekland, som bekant så vaktade Mimmi, Martin och Bamse Azi hela två veckor. Jag är väldigt tacksam att någon kan ta hand om Azi så lång tid och samtidigt kan ge allt Azi behöver varjedag. Motion. Så Azi kommer inte hem med total överskottsenergi. Jag får istället hem en lugn och trött hund. Det var väldigt skönt känsla. Liksom bättre hundvakt finns inte. Azi verkar ha trivts jätte bra hemma hos dom. Bamse och Azi kom väldigt nära varandra nu, väldigt gulligt. Azi har sprugit bredvid cykel och inlines i princip varjedag. Varit på Karlslund, Hästhagen, Örebro hundbruks klubb, hundkurser i Kvinnersta osv. Jag hade också kontakt med Mimmi genom mail, vilket det hjälpte mig massa och jag kunde gå lugnt i Grekland utan att oroa mig hur Azi har det.

Tack än en gång till er tre, so wonderful!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det var så lite så :) Vi passar gärna Azi igen! Och självklart gör man något med hunden varje dag :) Fast hon har förstås också vilat! :p



Vi saknar redan Azi!

2009-05-10 @ 00:03:49
Postat av: Gizmo & Leeloo

Ja men så är det tyvärr. Inte många tar sin fulla ansvar för hundägandet och aktivering av hundar!:) Så stor tummen upp för dig!:)



Gud så bedårande din vovve var!:) Såg bilderna på påskägg, våra fick oxå det!:)



Hit kommer vi tillbaka!

2009-05-10 @ 12:01:20
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Elenor och Alfred

Jag håller med Gizmo & Leeloo. Jag har aldrig lämnat min hund till som hundvakt så jag har mycket svårt att litar på folk. det är verkar synd, Tyvärr! :(

Tur att jag får ta med Alfred till min jobb.. ;)

2009-05-10 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0