10 november - 09


Jag ritade rödstreck över blå som inte såg så tydligt ut.
X - målet hemma hos mig :)

Fan, vad jag älskar Eniro. Har planerat vår promenad väg för imorgon som blir 6.8 km.
Ska åka tidigt imorgon bitti och starta vid Hellasgården och gå 1200 meter slinga där, sen börja gå hemåt vid vägen, sen vid Tenntorp svänger jag in i skogen vid Äventyrsbanan. Ska gå lite bit och se Tuppstugan som min klass hade sovit över två nätter när jag var liten. Klass 5 kanske. Sen vidare skogstig mot Erstavik/Strålsjön. Toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

låter suveränt... vilken färg tog vi förra ggr vi var i hellasgården du nämnde i en annan inlägg du tog gul idag, minns ej vilken vi tog??

2009-11-10 @ 20:21:10
Postat av: Elisabeth,Roger,Atlas o Yzer

Hoppas du får en mycket givande promenad i morgon och ser det vackra omkring dig när du går. Det är bra bit att gå och extra skönt när man kommer hem och känner oooo vad skönt att få röra på sig.. och få motion..



ha det gott!

2009-11-10 @ 20:56:02
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0