14 november - 09

Hälsans stig

Det finns tydligen 22 stycken i Stockholm och jag har testat bara 2 av dom. Skamligt. Ska försöka testa allihopa. Jag älskar ju och promenera i nya stigar och vägar. Uppfriskande för mig :) Btw, min pappa jobbar på Hjärt-Lungsförbundet som ordnar Hälsans stig. Måste hedra hans jobb genom att promenerna olika hälsans stig, mohaha ;)

Brunnsviken - 12 km

Djurgårdsbrunnsviken - 7 km

Fittja - Alby - 4 km i två olika slingor

Gustavsberg - 6 km

Haninge/Handen - 8 km

Huddinge - 4 km

Hökarängen - 8 km

Jordbro - 5 km

Järfälla - 4-6 km

Kungsholmen - 9 km

Lidingö - 6 km

Liljeholmen - Ombyggnad

Märsta/Sigtuna - 6 km

Rågsved - 8 km

Skärholmen- Bredäng - 9 km

Sollentuna - 6 km

Solna/Sundbyberg - 5 km

Södermalm - 10 km

Södertälje-Fornhöjden - 4 km

Södertälje-kanalen - 7 km

Upplands-Väsby - 7 km i två olika slingor

Västerhaninge - 4 km


Kommentarer
Postat av: Cissi

Köpte dem på ÖB :)

2009-11-14 @ 21:30:54
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Hahah tack tack:D Ja riktigt roligt med julkalender!:)

2009-11-14 @ 23:39:39
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Tina & Miracle

Javisst är Clara duktig? Hehe.



Angående Azis höfter, så är det en otroligt tråkig nyhet men ni kommer klara det galant, hon är ju inte sån omusklad otränad hund så hon har redan muskler som håller ihop höfterna men det är ju ändå tråkigt. Hoppas att Miras resultat blir bättre... Är jätteorolig jag.. :( Är i Sthlm för övrigt, kanske kan hänga med ifall jag hinner imorgon/idag? Kramar!

2009-11-15 @ 01:34:55
URL: http://minmiracle.blogg.se/
Postat av: Helena

Önskar vi hade ngt liknande i den här stan,iaf i närheten. = )

2009-11-15 @ 09:38:38
Postat av: Elin

hihi, aa, nu är det bara hem och träna =)

2009-11-15 @ 11:20:23
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: jennifer

vart i haninge?:P jag bor ju nära:P

2009-11-15 @ 16:49:51
Postat av: Cecilia

Hej, ett tips är att gå av vid danderyds sjukhus och gå längst med edsviken enda bort till sollentuna, man får visst gå ibland mellan hus och på asvalt men annars så är den promenadvägen hur mysig som helst!!! danderyds sjukhus, klingsta, borgen, sätraäng, edsberg och så vidare... lär ta minst 2.5 timme att ta sig från a-b... Om du tar den och kommer till min hemtrakt ( sätra ängar ) så klättra upp på berget innan ängarna, värleds underbaraste vy och insperationsplats.. :)

2009-11-18 @ 22:00:44
URL: http://ceciliajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0