4 november - 09

Var på loppis med morsan tidigare idag. Så hittade jag en sån bädd, jätte fin - verkar som den är ganska ny och är i fint skick. Endast för 50 kr. Så självklart köpte jag den :$ Ska nog ha den på landet. Men först ska den tvättas - så jag vet säkert att det blir rent för Azi.



Hämtade även den här boken hos Älta biblioteketet. Läste baksidan och det är bergsäkert att den är så bra som Linda med Deamon säger. Ska börja läsa den imorgon bitti med en stor kopp av varmchoklad och grädde efter läkarbesök som är så tidigt på morgonen, 07.45.


Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

Ja, snö så underbart och härligt!! :D Men i sthlm har inte så mycket snö som här i Örebro? :(



2009-11-04 @ 19:56:18
URL: http://ellyellis.blogg.se/
Postat av: Patricia & Duke

Kanske ska ta o sätta in stora "oklickbara" först och sen små klickbara under för dom som vill se dom i större format :)!

2009-11-04 @ 20:05:54
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Nyhet mig sen ang boken!! :) så det är fyndet som du pratade om i mobil.. Bra fynd!! :)

2009-11-04 @ 20:12:28
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: jonna

WOW vilket klipp du gjort! Nu blev jag riktigt avis, vill me ha en sån bädd! :)

2009-11-04 @ 20:43:42
URL: http://jonnasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Tina & Miracle

Haha, ja, har ju varit så dålig på att uppdatera när det är så mycket annat som ska göras. Bl.a. projektarbete. Men comeback nu hoppas jag! :)



Nej, den har inte varit än. Blir på lördag, vet dock inte om jag ska komma dit och se ( kommer ha gäster p.g.a. min födelsedag på söndag, suck! ) :) Så måste ju ha lite hänsyn över gästerna och sedan under natten ska ju man på nattcup. Men annars så lär ju vi få veta resultaten ändå senare via SWBA hemsida eller så SWBÖs blogg/hemsida. Ska bli roligt iaf! :)

2009-11-04 @ 21:12:56
URL: http://minmiracle.blogg.se/
Postat av: Ira och mio

Vilken fynd. Bädd e dyra. Synd det ej finns hundar på loppis nä skojar bara vet du. Ja precis. Som jag skrev så kan man alltid ha åsikter och tycka de gör fel etc men ändå kan man underlätta både för våra egna och deras skull. Vem vill det ska sluta med sorg? Vem orkar hålla två stora starka hundar. Få tror jag. Inte ens stora starka killar när hundar pi menar allvar blir de max starka och två är ju dubbelt oxå. Självklart måste satsa mkt på lydnad och uppfostran och sånt men ändå. Ngn ggr kan de bli skrämd eller hotad eller själv vilja anfalla ngt av ngn dum anledning. Vem orkar. Tänka dig två pyrensisk mastiff el grand danois. God natt de drar iväg med mig långt borta iaf. Hi hi.

2009-11-04 @ 21:16:40
Postat av: Ira å Mio

förresten låter som en intressant bok, ska nog kolla på min bibbla jag med, eller hur lång lånetid har du? en månad? kanske jag hinner låna den oxå innan du måste lämna tebaks den :)

2009-11-04 @ 22:02:25
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: jennifer

åhh, ska nog beställa den sen.. Berätta,du åxå om den e bra:)

2009-11-05 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0