3 oktober - 09


Solade tillsammans igår och Bamse kröp sina ben under Azis ben.

Martin och Mimmi jobbar idag, så jag är hemma med hundarna själv. Vi har hunnit med en långpromenad i skogen på 1 timme och 30 minuter. Azi var lös hela promenaden och Bamse var väldigt duktig på att gå fint i koppeln. Han fick ibland spel och ville springa med Azi, så fick han ligga ner och lugna ner sig innan vi drar vidare på promenad. Satt en lång stund vid vattnet mitten i skogen. Så fint :) Väldigt höstigt! Synd att jag ej tog med kameran bara :( Ska på en promenad i eftermiddagen igen i skogen så kameran ska med! :)

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

kul du bloggat massor idag, så jag har ngt att läsa nu hihi vaknade nyss .. max ont... :-( så håller mig stilla nu medan tabletterna verkar, så läser jag blogg o blev glad se jag hade tre olästa inlägg av dig.. mysigt.. kram

2009-10-03 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0