13 oktober - 09

Igår har jag, Azi, Bamse, Mimmi och Martin varit på Örebro Hundbruksklubb och tränat agility 1 timme 20 minuter. Men först gick vi en kort runda på 1 km som uppvärmning. Bamse drog DW och Azi sprang lös en litet bit. Det gick jätte bra för Azi i agility, hon verkade tycka det var kul. Hon gjorde första gången platt tunnel, hon fixade det på tredje gången. Såå stolt! Hon är en modig hund, ibland iaf ;) Hihi. Eller allt för korv, hehe.

Idag var jag, Steffy, Fia och Azi på Göljestigen 1½ timmar. Hundarna var lösa och lekte lite ihop, men jagade mest ikapp varann, haha. Mysig promenad - vädret är också så rätt!

Ikväll kl 18.00, ska jag, Martin och hundarna till SWB Örebro och vara med WP gruppen. Vi ska gå på en promenad med DW, Azi ska dra lite, mest Bamse då vi delar på kätting och Azi är fortfarande trött efter skogspromenaden.

Bilder å film från skogen idag.






Precis när Fia kom till Steffy, så viftade jag åt Azi som såg mig, så kom hon på en gång.

Fias sätt att springa är bara såå söt :)

Duktiga Azi som kom på en gång när jag viftade med armen. Stolt matte.



Igår när jag var själv hemma med hundarna såg jag plötsligt att de låg i solen och precis sådär. Kameran måste då komma fram :D


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Fan vad jag diggar kärleksparet... Azi och Bamse = Sant.... skrattade åt sista bilden bara ringarna som saknas sen e de gifta hahahahahaha!!!

puss på er

2009-10-13 @ 17:26:46
Postat av: Carina

hihi vilka härliga bilder på hundarna, de tycker verkligen om varandra

2009-10-13 @ 20:21:08
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: sophie

Fina dom är =)

2009-10-14 @ 15:32:34
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0