11 september - 09

Mamma och jag kom ganska nyss hem från 2 timmars promenad. Vi gick till Ältasjön och jag visade henne bron över sjön, hon har alltid cyklat förbi bron men aldrig varit där. Så jag visade henne vart man kan ta sig dit :) Hundarna skötte sig jätte bra under promenaden. Jag tog Adam och mamma tog Azi. Sen sade jag åt mamma att hon skulle håll i Adam. Men hon blev ängslig i början och ville verkligen inte, men jag tvingade henne för hon ska inse det är inte så farligt med en stor hund. Mamma sade bestämt "Kom Adam, fot" och gick jätte fint. Adam tog faktiskt själv ögonkontakt till mamma och gick jätte fint bredvid henne, de gick bara 10 meter, hihi. Efteråt var min mamma veklige glad och stolt! :)

            


Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Bravo duktig din mamma är, tror inte min mamma vill heller, hon tror alla stora är farliga, inte konstigt vi har bara träffat stora som inte varit snälla samt läst tidningar trots jag sagt tusen ggr det är ägarens fel etc .. adam e stor tror inte mamma ens vill klappa honom hehe.. när hon såg bild på mio med adam från förra höst saa hon oj tur han inte åt upp mio hahahah, han var ju jätteliten då oxå! hihi

2009-09-11 @ 15:42:10
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken trevlig blogg du har med många fina hundbilder=)

2009-09-25 @ 08:06:53
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0