8 september - 09

Vi tog väldigt lugnt idag med flera rastrundor runt kvartet. Adam hade dålig i magen (lite sjuk) och Azi passade på ha sin vilodag idag, då jag jag också vilade. Har sovit väldigt dåligt under de senaste nätterna :/ Azi sov verkligen stenhårt idag hela tiden när vi var inomhus och njöt av att göra ingenting. Sött och se henne sova så hårt, annars brukar hon vakna upp då och då och kolla läget :)

Är så nervös, imorgon ska jag göra en besök hos en hunddagis som jag kan få praktik på! Hoppas att kemin mellan oss funkar och jag gillar själva hunddagiset. Det är inte bara hunddagis där - där har kattpensionat också. Spännande och se hur det går imorgon! :) Perfekt läge också, i Odenplan, 40 minuter från mitt hem.

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Lycka till imorgon, gumman!! :) Fast du får nog ett "lycka till"- sms igen imorgon ;D Det kommer gå bra.. Hoppas att det känns bra där!

2009-09-08 @ 22:48:44
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Ira

Tänker på dig i morgon lycka till. Du har verkligen Blogg lust nu :) på bara två dagar explosion av inlägg tror typ 8 st. :) får läsa allt om igen pga läser i mobil smått samt svårt se bilder. Kram

2009-09-08 @ 23:35:11
Postat av: Olga

RE: Fjant och James är inte bröder, de är bara lite släkt genom en hund 3-4 generationer bak. Jag brukar prata med Lina på nätet då och då, förhoppningsvis ska vi dejta IRL på kennelträffen till våren :)

2009-09-09 @ 01:21:07
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: emma

Nej vi har ställt ut henne en gång och sedan går vi på lite kurser på brukshundsklubben och sådära men annars är hon en familjehund mestadels ( men eftersom hon är just en dobermann krävs ju en del aktivering på dgarana :)) ja visst är det en vacker ras, speciellt bruna såklart! Finns massa bilder på Yra om du går bakåt i bloggen och kollar// Emma

2009-09-09 @ 08:23:32
URL: http://yradobermann.blogg.se/
Postat av: Silje

Lycka till i dag! Du får berätta hur det har gått sen :D

2009-09-09 @ 09:39:47
URL: http://life-of-cs.blogspot.se
Postat av: Emelia

Vill bara säga att jag gillar din blogg, Azi och Adam är så söta! Jag läste ett inlägg längre ner för ett tag sedan, om att när hundar ska söka, ska de göra det i en cirkel. Varför? Min familj har en dvärgpudel, Nellie, och eftersom hon är väldigt mammig försöker jag göra saker med henne på dagarna när min mamma jobbar. Jag brukar då lägga ett ganska rakt spår av godis ca 2-4 meter så hon får söka. Men det fungerar inte alltid, hon hoppar liksom över varannat godis och ger upp när hon inte hittar godis istället för att försöka hitta allt. Tänkte fråga dig om du hade några tips. :)

2009-09-09 @ 14:12:51
URL: http://emeson.blogg.se/
Postat av: Elenor

Lycka till idag! Hoppas att det går bra och du får gärna berätta sen! :D



Jag såg inte att d har skrivit om hur Alfred mot valpar?

Alfred är van mot valpar, han har träffat min kusins valpen :)

2009-09-09 @ 14:13:51
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0