En bra dag för oss!



Wiola, det var en jättebra dag på dagiset idag! Azi gick på två promenader med min grupp som var av en Bernersennenhund, Mellanschnauzer och en Golden Retriever. Azi kan bättre och gå i grupp nu, haha. Trevligt att jag tog med kameran, men när jag tog fram den så vips - batteri slut :/ Gör ett nytt försök imorgon.

När vi kom hem tog vi på en gång löparrunda på 5km runt Tyresö skog (gick först 1 km och slutet 1 km, så sprang 3 km). Azi följde med ett underbart takt hela vägen. Den nya sele (husky sele) funkar rätt bra och verkar sitta bekvämt på Azi. Nu är Azi helt död och sover på hennes bädd.

Imorgon är hon med mig på jobbet igen och på kvällen blir de spår! Kanske kommer Ester och Adam med?, hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att kunna välja om man vill ha hunden med sig till jobb eller om hon ska stanna hemma. Kan tänka mig att miljön kan bli lite stressig, framför allt för vissa hundar. Det är så skoj att höra att du trivs på jobbet, hoppas du får vara kvar där länge. Ha en bra kväll

2010-04-13 @ 21:18:38
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0