Nu är det helg efter en lång vecka


Veckan känns som 1000 år för mig. Jäklig lång vecka!

Onsdagen; Jag hade ledigt och så slappade jag och Azi på soffan precis hela dagen. Så slutkörd vi både var, Azi sov och sov hela tiden. Vi gick korta rundor här omkring vi bor, Azi ville bara gå hem och sova mera.

Torsdagen; Min mamma var ledig så Azi var hemma medans jag var på jobbet. Azi var riktigt trött efter en äventyr dag med hennes mormor.

Idag följde hon med mig till jobbet - långpromenad förmiddagen och 40 minuters promenad eftermiddag. Så Azi är trött nu när vi kom precis hem. Jobbade extra timmar idag.

Nu ska vi njuta av helgen och jag har några planer på söndag som jag inte vet vilken jag ska välja, vad vill du Azi?

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att det är helg efter en hektisk vecka. Gulligt att låta hunden få bestämma aktivitet.

Ha en bra kväll.

2010-04-23 @ 21:15:38
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Janna & Freja

Freja är från Alvens i Umeå:) Vars är din vovve ifrån?:)

2010-04-24 @ 01:05:29
URL: http://amstaffliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0