Inte zombie längre nu ...

Hej våra kära läsare! :)

Nu har jag varit hemma i en vecka - och huden har börjar fjälla lite. Skyddade mig inte så bra med solkräm, haha. Jag har haft en underbar vecka med tjejerna på Mallorca (Magaluf). När jag kom hem har jag bara jobbat ihjäl mig - öppnat och stängt dagiset. Azi har varit med mig alla dagar, förutom en dag stannade hon hemma med min mamma då joggade hon med Azi.

Vi har ärligt talat inte gjort något så speciellt alla dagar förutom hon varit med mig på dagiset och varit utslagen på kvällarna i soffan. Helgens gick jag en timme om dagen med klövjeväska och körde lite hjärngympa med henne. Då jag är själv helt sjukt död och är hostig/förkyld. Gissa - jag gick flera dagar som zombie efter resan för vi sov ju bara 8 timmar i en vecka ;D

Rallylydnad kurs som egentligen skulle börja idag är inställd pga för få anmälda, trist.
Hade sett fram emot kursen :( Får söka en annan kurs till hösten... Förslag?

Hittade lite gamla bilder på Azi på pappas dator, här kommer dessa :)

Min första sommar med Azi tror jag. Jag å mina vänner grillade på Kristinesberg.

Upp å ner Azi.

Azi och Iza busar i snön året ... 2005 eller 2006?

Jag och Azi i vår första sommar på Svarts Ö. Jag vågade då inte ha henne lös, vi höll ju på lära känna varandra.

Jag och Azi på min skola under rasten. Azi var alltid med mig på skolan, lyxigt va :)
Jag och Azi i ladugården på skolan.

Kommentarer
Postat av: Izabelle och Aquena

Härligt att ni är tillbaka! :) Tack för snälla ord i bloggen, vi kämpar vidare som vanligt, jag är lite ledsen såklart men om ett tag har jag nog släppt det :)

2010-08-31 @ 22:18:19
URL: http://aquena.doggyblogg.se
Postat av: Beatrice Pettersson

HOn är framavlad till jakt. Men det är bara pappa som sysslar med det. Jag kör lydnad och köpte hinder igår, bokade oss också för en kurs igår. Så det blir första gången vi ger oss på sånt :) Men hon är otroligt smart för att vara 10 år, och pigg :P



Men vad kostade den utbildningen? Min kostar typ 15,000 med böcker och allt. Sen måste jag resa dit och så :/ Men sen blir det billigare för mig att gå på deras intruktörutbildning. Så ca 12.000 med böcker men som egentligen skulle kosta 20.000kr. Vi har en dyr hobby ;)



Jag har alltid bott i Örebro, jag trivs här. Vi växer och är väl snart lika stora som västerås ;P Ja Kvinnersta gick min mamma en snabbkurs på :) Vad pluggade du?



Min pojkvän och jag vill resa till Thailand typ 3 januari! Men det beror helt på våra jobb, får vi behålla jobben så drar vi... lätt! :P



Tråkigt att du bor i Stockholm! Annars hade vi kunnat ta en promenad med vovvarna... + att du har min barndomsdröms jobb! Jobba på hunddagis, fuskigt! ;)



2010-09-01 @ 12:58:46
URL: http://beatriceswe.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad tråkigt att kursen blev inställd. Här räcker inte kurserna till, hur många som helst som är intresserade av både Rallylydnad och agility så instruktörerna räcker inte till. Konstigt att det är sån skillnad. Vår agilitykurs startar nästa onsdag och det ska bli kul att gå kurs igen. ha det bra

2010-09-01 @ 21:52:14
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Elons matte

Kul att se lite äldre bilder på er och hur du har haft det på "Mallis". Kallt här hemma va ? ; )

2010-09-01 @ 22:32:10
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Beatrice Pettersson

2010-09-03 @ 12:52:27
URL: http://beatriceswe.blogg.se/
Postat av: Beatrice Pettersson

Tipsade om din blogg i min :)



Hoppas du kommer igång med en riktigt tät uppdatering och härliga bilder och upplevelser :)

2010-09-03 @ 12:53:58
URL: http://beatriceswe.blogg.se/
Postat av: Ira och mio

Härligt med gamla bilder. Trist med inställd kurs. Vilt sök kurs eller vanlig sök kurs kanske skulle passa fröken azi bra då hon e duktig på spåra?

2010-09-03 @ 15:56:17
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anna

Så kul att se gammla bilder på dig och Azi. Så fina ni är :)

Gott att du har haft en trevlig vecka på Mallorca :)



Sv: Ja det är superkul med viltspår så det tycker jag att du skall börja med igen :) Skoj att du känner en viltspårsdomare. Toppen ju :)



Ha en fin helg. Kramar

2010-09-04 @ 17:05:32
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: bea

minns din första sommar m azi så mycket väl, minns då den dag den bild togs gav habbe henne en rejäl bit kött å då trodde habbe hon skulle bita i bitar osv men nej hon svalde dem dirr habbe dirr god natt! :D

2010-09-26 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0