Azi och Ester som stadshundar!

Jag och Filippa har bestämt oss sluta och gå i skogen med hundarna mer. Vi trivs mycket bättre och vara i stan med hundarna. De verkar trivas mycket bättre där på Gallerian och drottningsgatan/götgatan! Haha fyfan nej, aldrig i livet - stackars hundar som får bo på stan och tillbringa större del av sitt liv där. Usch! 

Igår var jag och Filippa på stan med hundarna efter jag hade jobbat. Vi mötte i Slussen och tog en promenad i götgatan och kollade lite, hundarna fick följa med in t affären. Sen tog vi en promenad genom gamlastan till drottningsgatan och kollade lite där. Sen avslutade vi med en fik på inne på Gallerian. Mys!

Förra veckan var det dålig med uppdatering. Men vi hade åkt skidor, träffat olika hundar och varit på jobbet, så det var fullt rulle. Azi hade sina två vilo dagar förra torsdag och fredag, då var hon hemma med min mamma. Lördags tog vi en promenad vid Hellasgården, jätte fint där, de snöade massa. Söndags var Azi på hundvakt när jag var borta på Spa med mamma. Var på Yasuragi Hasseludden. Helt underbart där, ni måste åka dit nån gång! Kände mig som en ny människa efter varit där en heldag! :)

På Gallerian. Gud va mycket uppmärksamhet de fick, folk kom fram och ville klappa de och sa hur söta våra hundar var. Det uppskattades bara av hundarna, viftade på svansen hela tiden. Till och med kom de barnfamiljer och lät sina barn klappa våra hundar. Till och med poliser uppmärksammade och log stort åt våra hundar ;) Gissa hur stolta jag och Filippa blev, haha.


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Vilken fin och rolig header du skaffat! :) God Jul & Gott Nytt År!

Kram

2010-12-25 @ 14:34:04
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0