Pulka i Erstavik med Ester

Efter jobbet igår drog jag och Filippa me hundarna till Erstavik och lät hundarna springa av sig och leka ihop. Hundarna fick också dra pulkan, Azi drog för det mesta tomt lass, men drog ca 1 km med 2 kg kedja. Ester drog tomt lass, hon är en ny börjare draghund ;) Riktigt MÖRKT det var, men all snö och hundarna lyste upp, så de gick bra och promenera där. Mötte liksom ingen en enda människa, skönt!

När vi satt och åt middag somnade hundarna på Filippas knä tillsammans - så tätt, jävla sött!

Imorse var Azi världens gosigaste av sig, hon kröp överallt på mig och puffade mina armar. Satt sig på min kudde och mitt ansikte. Puffade under täcket, ja hon var hur kelig som helst, så jag klev inte upp förräns efter 1 timme och 20 minuters snooze väckarklockan - så jag har det s t r e s s i g t nu, ska springa till bussen med Azi snart, haha.



Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

ÅHHH <3 Azi!!! Mysiga bilder med båda hundarna i Filippas knä!! och jaa mysfröken var i morse, förstår det var segt komma ur sängen med en så gosig fröken! :) <3 trevlig helg från oss

2010-12-10 @ 09:36:29
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Elons matte

Finns det små pulkor ? Som till min cocker till exempel ? Mysigt att gosa sådär på morgonkvisten och hundarna är extra gosiga när de är trötta. VaD söta Azi och boxern är där de sover : )

2010-12-11 @ 22:26:45
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0