Bisolvon och kameran är hemma

Mamma köpte bisolvon på apoteket till Azi. Jag ger henne 1/4 tablett om dagen som barndos. Det verkar som ha gett resultat, eller jag vet inte om det beror på bisolvon eller hon har lindrig kennelhosta. Azi hostade ingenting inatt och har inte hostat igår kväll heller. Idag verkar hon vara piggare. Hon är annars hängig och slöar till max. Men hon är snorig och nyser, så hon är inte frisk än. Hennes kroppstempe är på normal nivå, hon brukar ha 37,8.


Egentligen ska man köpa bisolvon flytande för den är för barn, men det blev så tabletter
för mamma visste inte att man skulle ge barndos. Så kollade vi Apoteket böcker (mamma jobbar där) och det visade att man ska ge 1/4 tablett om det ska bli barndos.

Äntligen så kameran är hemma - så fota fota fota igen och slipper fota med kameran. Ska lägga in bilderna från mobilen snart, det är mest på soffbilder, haha. Idag ska vi nog gå på lite längre promenad än endast runt kvartet när hon inte hostar längre. 2 bilder nedre tog jag på vår morgonspromenad imorse. Ville visa er halsbandet hon fick av mig. 47-55 cm runt halsbandet och 3 cm brett. 115 kr på Simbi Djurens varuhus.


Azis födelsedagspresent från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0