Hundarna söker godis i en labyrint

Jag fick ide för några dagar sedan att göra en labyrint av mina flyttlådor i källaren. Så fixade jag en sån enkel variant av labyrint. Började med lätt nivå och lägga godis lite offentliga platser, sen mer svårare i hörnor osv.

Vi (hade Adam igen igår) var även ute i en timme och lät de göra massa olika hjärnövningar. Klättra på snöhögar som plogen har gjort, krypa under tunnlar som barnen hade grävt (dock bara Azi, Adam var för stor och skulle fastna i tunneln :)). Lite lydnad och kontakts övningar på parkeringen. Även ett spår var över parkeringsplatsen, där är blandad av alla dofter men de ska följa min fotspår, perfekt!




Ökade lite svårighet med Azi, godis i konor, inga på golvet, men det klarade Azi galant.

Väntar på varsgod in till labyrinten.

Hundarna jobbade med varsin handduk under tiden jag tittade på Extreme Homeover :)
 

Filmerna. Jag såg inget i kameran (displayt är sönder),  så det kan bli lite
konstig filmande ibland. Haha.


Kommentarer
Postat av: jannica

Åh va smart!!



Jag har utmanat dig i min blogg :)

2010-01-15 @ 14:24:16
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Ah så det var det du menade i sms? Jag uppfattade det helt annat :D därför jag små ? i sms :D

2010-01-15 @ 15:25:20
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0