De senaste dagarna

Bloggtorka nu igen - man hinner inte blogga så mkt nu när man är ute och gör saker hela tiden i den fina vädret.

Vi har inte tränat eller gjort några speciella program på flera dagar nu heller. Vi har bara tagit det lugnt och tagit en dag i taget. Jag har semester och så har Azi också semester :) Azi följer dit jag ska, hos vänner, vännerna kommer hit och hon är med när vi är ute och badar. Hon blir så trött på kvällarna efter dagens utflykter.

Idag åkte vi hem till en kompis och stannade där några timmar, Azi var duktig och låg kvar på hennes filt och tuggade på benet. Kompisens pojkvän är allergisk mot päls, så Azi ej kan röra runt som helst. Perfekt för passivträning :)

Strålsjön fredags.

Flatenbadet igår.


Sen började det spöregna precis när vi väntade på bussen hemåt.


Kommentarer
Postat av: bea

azi är en underbar å klok hund!

2010-07-19 @ 00:05:59
Postat av: Anneli

Azi är verkligen superduktig. Våra hundar blir ganska trötta av den här värmen, eller hur? Mina vill nästan inte göra någonting.



Det finns en tävling som jag är med på, kanske du vill vara med också? Kolla in min blogg hur man ska göra.

2010-07-19 @ 10:11:35
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Anneli

svar: nej jag hann inte med Hundens Dag. Vi blev bortbjudna till en mysig trädgård mitt inne i stan.

2010-07-19 @ 14:47:51
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Hon verkar så otroligt mysig, din Azi! :D

2010-07-25 @ 17:59:17
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0