Bruks appellklass

Dagen började 05.00 för mig och Azi idag, då jag vaknar alltid en timme innan väckarklockan ska ringa. Så vi låg kvar i sängen och myste, sen klev vi upp kl 06. Ester blev glad när vi kom ut från rummet, hihi. Åt frukost och så, kl 07.00 åkte vi norrut till Kista/Tensta/Järfälla typ. 

Vid 10.00 tiden spårade Filippa och fick 9 poäng. Sen åkte vi till Sthlm AVD, tyvärr så har de dröjt ut så mycket med tid så jag var tvungen och åka vid 12.30. Så jag missade deras lydnad, men de gick så bra för dom och de blev uppflyttade till lägreklass! STORT GRATTIS! :)

Kom ganska nyss hem och tog en långrunda (inkl klövjning) med Azi som har varit själv hemma några timmar. Så nu äntligen kan jag duscha och sova.

Frukosten tidigt imorse, så mys! Gillar deras kök.

Trötta hundar som undrar vad som är på gång.


Efter bruks åkte jag iväg för att umgås med familjen. Fick åka ända ner från Kista till Älta och lämnade Azi hem. Sen åkte vi upp igen till Djurgården och sen till Solna.

Kommentarer
Postat av: Filippa & Ester

Tack snälla ni!! Det var så roligt att ha er här och att vi snackade häcken ur oss... ;)

2010-10-31 @ 22:43:58
URL: http://estertheboxer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0