Lek lek lek å åter lek

Har fortfarande nackspärr idag, så jag förblev hemma idag också. Här hemma ordnade jag några hjärngympor som Azi fick leka och söka fram godis. Nu ikväll känner jag mig lite bättre så gick vi på en klövjningspromenad.

Jag ska till jobbet imorgon, måste gå dit, Azi blir hemma med min mamma på dagen. Jag slutar 14, kort dag. Hoppas jag är bättre imorgon så vi kan ta en härlig höstig skogs promenad när jag kommit hem. På lördagen kommer Azis Adam hit och sover hos oss till söndag, blir så superkul!

Adam å Azi somras.


Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Så söta Adam och Azi är :)



Sv: Ja Smulan är en äkta liten bondkatt :)

2010-09-26 @ 15:51:06
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0