Mys dag på jobbet

En bra dag på jobbet idag - jag stängde dagis tillsammans med Azi. Vi tog en långpromenad runt skogen, jättefint där. Sååå höstigt - fint!! Hundarna uppskattade promenaden - låg utslagna när vi kom till dagiset igen.

Azi är trött nu, hon fick en rejäl middag och nu får hon vila resten av kvällen. Imorgon blir hon hemma när jag jobbar, det blir en DW runda på morgonen så hon blir lite trött när jag åker.

Ja, jag har börjat använda täcke på Azi. Hon ska ha täcke om det är under 10-8 grader. Hon fryser och jag vill hålla hennes höfter varma.


Kommentarer
Postat av: Elons matte

Jobbar du på hunddagis ? Är ditt eller är du anställd`? Är så sugen att öppna ett själv, men det är så mycket att tänka på.

/Elons matte

2010-09-30 @ 23:35:01
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0