Trött trött trött trötter som i sju dvärgarna

Åhja, imorse vaknade vi 10.00 och tog en morgonspromenad och Azi fick sin frukost. Sen gick vi trötta raka vägen till sängen igen och sov till 14.00, men sen låg vi kvar till 17.00, helt sjukt.

Vi både blev så slutkörda av jobbet under veckan, jag jobbade mycker övertid än vad jag klarar av. Nästa vecka blir det lugnare, skönt! Så skönt och bara slappa och gosa i sängen. Men sen nej skärpte till oss och tog en timmes promenad 17.00 till 18.00. Nu är vi i sängen igen, haha. Jag ska få några gäster hit ikväll, så det blir lugn dag för Azi. Imorgon blir det en lång promenad och på måndagen ska vi spåra och träna lydnad med Filippa och Ester.


Mysmys med levande ljus! :)

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Myspys ni verkar ha :)



Sv: Ja visst är hon söt som valp :)Jodå det går bra på dagiset ;) Kul att få träffa så många hundar av olika raser. En del måste man jobba med rätt mycket för de drar i kopplet annars men jag tycker att det är kul :) Nej de är bara de anställda som får ha med sina hundar på dagiset och jag arbetstränar ju bara. Men skall jag fortsätta där under en längre tid så skall jag fråga om jag får ta med henne. Men jag vill nog inte ha med henne varje gång för det är en rätt så stressig miljö på dagiset många hundar som skäller och många som har sina små hyss för sig om du förstår hur jag menar hihi.



Du kan ju beställa blodpulver från tex svenska djurapoteket och blanda med vatten och ha i spåret om det inte går att få tag på i affären. Konstigt för här är det så lätt att få tag i blod, är väl för att vi bor i ett litet sammhälle hihi.



Kram

2010-09-11 @ 20:14:22
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0