DW å lite annat

Det har varit en händelsesrik helg för Azi. Hon träffade sin söta pojke Adam! Följde med honom till utställningen i Täby och så klart vann Adam ;) Och sen var hon på lydnadskurs, Nicke tog henne och det gick bra- fast lite svårt, men annars det gick bra. Azi var helt slutkörd efter helgen.

Två dagar i rad nu har hon varit med mig på jobbet och lekt med hundarna. Och sen sovit länge på eftermiddagen . Idag är vi hemma eftersom jag har sån nackespärr och inte kan gå eller något, jag har för ont i armen och nacken.

Nu ikväll gick Azi en DW runda, i saaakta tempo då jag inte kan kunde gå normalt. De gick bra, 2 kg.

Ledsen jag har varit SÅ DÅLIG på att uppdatera. Vi gör massor saker, men jag har ingen ork och sitta upp på kvällarna och blogga när jag har jobbat och sen gjort saker med Azi. Blir så trött. Så det får bli uppdaterad när jag orkar. Alltså dålig uppdatering för att jag har för mkt att göra, inte för jag är lat :)

Nu kommer hösten på riktigt, blir mysigt.

Kommentarer
Postat av: Elons matte

Vilka höstbilder. Jättefina ! Ibland blir dagarna fulla med annat och bloggen kan inte få styra alltid....eller hur ? Jag skrev ikväll, annars har jag inte skrivit sedan i söndags eller när det var.

Ha det bra.

/Elons matte

2010-09-22 @ 22:59:39
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Cissi

första bilden är jättefin, en riktig höstbild :D

2010-09-23 @ 15:31:21
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Anneli + vavvorna

Förstår om du är trött efter jobbet. Men det är roligt att du skriver och berättar vad du och Azi gör, även om det inte blir varje dag.

2010-09-23 @ 15:39:36
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du lösenordskydd hos din privat blogg?

2010-09-23 @ 18:17:37
Postat av: TILL ANONYM

vem är du? - jag har lösenskyddad där för jag har inge lust å skriva där mer, så de blir paus nu ett tag.

2010-09-23 @ 20:02:30
Postat av: Bella

Förlåt, glömde skriva mitt namn :S Det är jag Bella :) Säg till när du får tillbaka lust till bloggen :)

2010-09-23 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0