Mina töser vet alltid när det är läggdags!



De vet bara när det är läggdags, så springer de in i mitt rum. De ser ut som två små vita grisar som trängas och skyndar in till rummet och hoppar på sängen. Azi sover på mina kuddar och Tyra på andra sidan om sängen. De väntar och väntar ... När jag är klar och kommer in, viftar de på svansen liiiiite och vaknar upp med trötta ögon. Då känns det underbart och komma in i sängen till de två mysiga pälsade sällskap som har väntat på mig :) Godnatt sov gott ni allihopa! Imorgon är de en ny dag, nya tag i livet.

Kommentarer
Postat av: Misha

Hejsan, blir verkligen imponerad av att läsa om dig och dina hundar! Kommer följas med intresse =)

2011-08-09 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0