Våran lördag!

Imorse cyklade jag som sagt 1 mil, lite mer 1,2 mil kanske med Tyra. Hon drog hela vägen 2kg kätting samtidigt. Otroligt kämpe var hon, lilla flicka. Hon sprang jämnt tempo hela vägen och var så fokuserad. Filmade lite med min mobil - men vet inte ännu hur jag ska sätta in filmen till datorn från mobilen. Ny mobil alltså. Kommer nog upp småningom.

Sen var jag på stan med Azi och en kompis och ett barn. Vi gick runt lite på slussen-mariatorget. Azi fick ha sin rosa regnkläder, även rosa koppel och halsband. Guuud alla log åt Azi :)
Senare på kvällen hade jag 7 tjejkompisar här och åt middag, drack lite och sociala. Några
drog vidare ut men vi några stannade kvar och snackade :)

Kommentarer
Postat av: Elin o Lok

Måste säga att du har en väldigt fin blogg och vackra hundar! Riktigt kul att läsa och kolla på bilderna här! :D

2011-08-21 @ 01:07:21
URL: http://kompanjoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0