Vi lever!




Förra veckan har det varit lite dåligt med hundträning osv. Jag hade tre tjejkompisar (en från vänersborg, en från örebro och en från härnösand) som bott hos mig tisdag till lördag. Så man har haft fullt upp. Hundarna var med mig på dagarna på jobbet. De fick bära klövjeväskan när vi tog promenad och jobbat för mat och utför tricks så jobbet för det mesta. Så jag kunde umgås med mina vänner på kvällarna. Men nu i veckan, äntligen hundlivet är tillbaka! :)

Söndags gick vi runt Tyresö/Erstavik och Tyra drog 7kg kätting. Måndags cyklade jag med Tyra på kvällen, sen gick jag och Azi ut själv senare då fick hon ha egen tid med mig. Idag blir det joggningstur ikväll, min häl efter glasbiten är bättre så jag kan nog börja springa igen. Det är ju bara typ 25 dagar kvar tills hundlopet! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

till slut gjorde du det ;)

2011-08-19 @ 17:29:16
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Madde

Det går bra med ensamträningen. Nu ligger hon mest och sover i soffan men klart, ibland blir hon rastlös och hittar på lite hyss :)

Trevligt att du känner folk ifrån Härnösand. Kommer själv därifrån innan jag flyttade ner till Sthlm :)

2011-08-20 @ 09:57:48
URL: http://fashioningold.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0