Mot Stockholm, från Göteborg!



Helgen har varit helt underbar! Vi sitter på tåget nu och är sjukt trötta. Hundarna sover och rycker muskler hela tiden. Så mycket intryck för dom i helgen och massa spring och bus. Tyra har bevisat väldigt tydligt att hon har svarat på våra hårda träningar enormt mycket. Hon klarade alla tester som hon utsättas i helgen. Väldigt underbart och se! Sen Azi har varit väldigt klok, men i helgen var hon extra klok och visste precis hur hon skulle hantera i alla situationer! Flera som träffat henne i helgen sade spontant att hon är precis som Cesars Daddy. Stolt matte här!! <3

Vi sitter som sagt på tåget, ganska tomt så jag fick stort utrymme för hundarna. De låg på golvet i början. Och det finns en äldre par med en Irländsk terrier som satt hela tiden på golvet. Efter en timme skickade jag hundarna upp på säten bredvid mig (de blev lyckliga). Då såg paret, och skickade upp sin Irländska settern upp på stolen också. Gulligt. Sen blev de nervös när biljettkontrollerna kom förbi, men de sa inget. Då blev paret lugn och kollar på aftonbladet i datorn ser jag :)

Bilder, texter och filmer från helgen kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej hej !! Låter som resan hem gick bra. Underbart att träffa dig Tyra och Azi Och så dina kompisar förståss :-)Ångrar inte en sekund att jag lämnade Tyra till Jocke den där dan i April ;-)Tyra kan inte få det bättre.Så härligt att se att Tyra fått tillbaka gnistan och lugnet i sina vackra ögon.Tror du jag blev kär i Azi:-):-) Vilken underbart coooool hund.Verkligen Daddy i Ladyformat.Ska se till att ordna en syskonträff till vårkanten.Vore jättebra med tolk då jag skulle vilja berätta så mkt mer.Känner mig verkligen handikappad.Hmhm dags att införa teckenspråk i skolan tycker jag :-)

Krama om dogsen från oss...

Kram Laila

2011-12-12 @ 22:28:26
Postat av: Elisabeth

woooooooooooow vilken härlig profilbild ni har.. helt underbart!!!

2011-12-13 @ 11:53:40
URL: http://samojedatlas.blogg.se/
Postat av: Helena & Irwin

Samma ak med Irwin,han liknades med Cesars hudn Daddy på kursen och kallades även Mr Cool = )

Våra hundar kanske inte ser exakt ut som ras standarden säger men bättre psyke än våra vet jag ingen som har = )

2011-12-14 @ 10:24:01
Postat av: Elon och Linus matte

Vad roligt, att det har fungerat så bra med hundarna. Det värmer verkligen en mattes hjärta : )

Dessa vagnar är väl till för att ha hundar i och då tycker jag inte attd et borde göra något, att de sitter i stolarna ?

2011-12-14 @ 22:02:34
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0