Söndag...



Imorse tog jag och flickorna en härlig solig skogs morgon promenad runt nio tiden. Hundarna var så energisk idag. De hittade en tokstor träpinne som jag fick bära för det mesta under promenaden samtidigt hundarna hoppade och bet i pinnen i varsin sida. När jag lyfte pinnen upp högt i luften har jag aldrig sett Azi hoppa SÅ HÖGT UPP!!! Azi är helt psyho i pinnar och tydligen gör hon allt för de. Hela sex år har jag aldrig sett henne hoppa så där, blev förvånad. Men roligt! :) Tyra var hur hoppig som helst, men var inte lika tuff som Azi att bita och döda pinnen :) Hoppas den ligger kvar nästa gång vi går dit så leker vi igen :)

Under dagen var jag i Kista och kollade på en match och åt på Grekiska kolgrillen, mums! Sen nu ikväll tog jag väldigt lugnt, skulle ta en dw runda med hundarna, men jag orkade inte, är så trött. Känns som jag är på väg till utbrändhet, är inte alls kry i kroppen. Något fel känns det. Jag har alldeles för många bollar i luften som jag måste lösa och ta itu med. Veckan som kommer blir nog en jättebra vecka, flera problem ur i världen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0