Happy valentine's day

Idag handlar det om massa hundpussar! Azi sänder ett hjärta till hennes nära hund kompisar och så klart får ni ett hjärta, ni alla 100 hundar som läser denna här bloggen! :)
 



Imorse vaknade jag och kände mig verkligen krasslig och snorade en massa. Så jag valde att stanna hemma från jobbet och sov några timmar extra. När jag vaknade igen, kände jag mig mycket bättre. Så började vi med dagen att ta en långpromenad med klövjeväskan här runt i Älta. Undvek skogen för jag skulle inte orka gå bland all snö, fast det skulle vara bra- folk tomt i skogen idag säkert, pga en måndag. Men men...

När vi kom hem åt vi både en rejäl lunch. Jag åt fläskfile, pommesfrites med vitlöksmör.
Och Azi fick uppblött torrfoder med lite köttbullar.

Till fika åt jag chokladpudding, grädde och hallon. Azi fick rå köttfärs med morötter, lite leverpastej och kyckling bitar. Vi gulpskade allt på en sekund ;)

Nu nyss på eftermiddagen tog vi en kortare promenad i solsken, ja det skiner sol idag som igår- perfekt väder å så snöade det liiite med stora flingor, weeeiii. Hoppas ni har haft en fin dag och ska ha en fin kväll, för jag ska iväg och ha en myskväll!



Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Tack :) Skickar massa kramar till er på alla hjärtans dag :) Ni verkar ha haft en fin dag trots att du är sjuk!

Sv: Ja bilderna är nytagna men dagen efter vi fotade så kom det massa snö så nu är det ingen barmark längre tyvärr :(



Du får krya på dig! Kramar

2011-02-14 @ 19:12:47
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Skönt att du mår bättre!

Ser att Azi slickar av det godaste först. Leverpastejen, hihi.

Ha en fortsatt skön kväll

Kram

Susanne

2011-02-14 @ 19:57:05
URL: http://Quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Pip

"världens bästa matte" tror jag att Azi tänker! :D

2011-02-16 @ 12:40:05
URL: http://gezeliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0