Kenth Svartberg

Nyligen hade jag lånat boken "Bra relation" av en kompis och läst, han är bra tycker jag. Tänker logiskt och säger bra saker. Och så nu ska jag på hans föreläsning, blir spännande! :)

Nu träffas Azi och min mamma för första gången efter Azi fyllt år, så de ska bli mini firande nu ikväll också! Azi får äta lite rå köttfärs och vi äter glass, såklart får Azi smaka av vår glass också! ;)

Idag har jag kört mest hjärngympor med Azi, för jag har typ legat i sängen hela dagen och spytt och huvudet värkade. Har så ont i hela kroppen också, benen är full med blåmärken och min vänstra armbåge är skadad, haha. Det blev lite mycket igår, haha!


Kommentarer
Postat av: kakan

tack linda:) jag gillar boken! hoppas att du får tolk på hans föreläsning

2011-02-07 @ 20:04:45
Postat av: kakan

ps grattis azi i efterskott!

2011-02-07 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0