Skogsprommis idag efter jobbet

Nu är vi hemma igen i Stockholm och allt är nästan som vanligt igen, suck. Idag jobbade jag 4 timmar och det var 8 hundar på jobbet, rätt lugnt ändå. Tog en längre promenad på förmiddagen med dagishundarna. När jag slutade vid 13, åkte jag hem på en gång. Så drog jag, Azi, Peter och 3 hundar ut till skogen och tog en myspromenad. Gick även över Strålsjön på isen, lite läskigt, men de höll, haha. Tog lite bilder - här är 2 st. Azi var glad när hon kom ut till skogen och kunde sträcka på sig. Hela kvällen har hon legat i sin bädd och sovit gott. Nu ska vi ta en sista kvällsprommis.

Vi behöver fler tips på hjärngympor, då jag tycker våra börjar bli lite tröttsamt och uttjatat. Tips?? :)




Angående inlägget om min funderingar om hund + nyår - det uppfattas som kritik eller personliga påhopp av några. Det är inte alls så, jag har väl rätt att fundera och ni flesta vet att jag verkligen brukar anlysera hur andra brukar göra med sina hundar i ALLA situationer. Bara för jag är så intresserad av hundar och jag vill bara lära mig mer. Era kommenterar och på msn osv, tar jag INTE åt mig eller försöker försvara mig eller ser det som att ni kritiserar mig,-nej, för vi skriver väl på bloggen för att utbyta erfarenheter och lära sig nya saker om hundar. Jag har gjort och gör massa fel med hundar, jag är inte perfekt, det är inte ni heller, vi utvecklas hela tiden och det är ett bra sätt med blogg - man kommer i kontakt med andra folk och så kan man utbtyta erfarenheterna och utveckla sig mer och få mer tankar. Jag säger inte att jag har rätt - jag skrev faktiskt i början att jag INTE har nån större erfarenhet av att ha en hund som är skotträdd, för jag har aldrig haft en. Jag är bara tacksam att ni kommer med era åsikter, för jag kan ändra mig och lära av er. Absolut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är den andra till höger för ras? Ser riktigt fin ut! :)

2011-01-03 @ 23:16:02
URL: http://densandraa.blogg.se/
Postat av: Cissi

vad är den vita hunden med de söta öronen för något? gud vad fin den var :)

2011-01-04 @ 09:16:58
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

Vilka jättefina bilder! :)Ser jättehärligt ut!

2011-01-04 @ 10:36:49
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: a.s

God fortsättning på det nya året!

Vad den nya täcket verkar vara jättebra, sitter ju fint på Azi också!

Vi mår finemang här, Iza har som du vet haft ont i knät. Så hon har ätit medicin en längre tid, och är nu mycket bättre men behöver "sjukgymnastik" så vi håller på här.. Skönt att hon är bättre.

Det är så roligt att du bloggar så jag hoppas du fortsätter med det under 2011 också! :) Kram

P,S Jag är helt enig med dig ang nyårsinlägget. Många gånger tror jag också att det är människan som förstorar upp "problemet" Och det kan smitta över på hunden också.

2011-01-05 @ 08:26:26
Postat av: karin

vad är det för ras på den som liknar varg. har den varg blod i sig?

2011-01-13 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0