11 april skrev jag det här listan, och inte allt är klart! Men det viktigaste är klar ang hundarna, det är ju viktigast! ;)

- Inhandla hurtta y-sele svart/rosa, den ska bli spårsele för Tyra. Och matchande färg spårlina.

- Inskaffa klövar och blod. Viltspår premiär 2011 för både hundarna.

- Bli medlem på Tyresö Hundungdom/BK.

- Boka veterinär tid för vaccinering och hälsokontroll för både hundarna.

- Boka röntgen för Tyras höfter och armbågarna.

- Fixa försäkring till Tyra.

- Kolla på Björkis och Non Stop dragsele, vet inte vad för märke jag ska ta. Den jag har nu jokke nomsele är inget att ha, rekommenderas INTE den.

- Inskaffa klövjeväska till Tyra då hon behöver stadigare som orkar bära tyngre än Azi som bara behöver 1 kg.

- Bygga staket runt trädgården på onsdag med pappa.

- Ny dator! Lånedatorn lämnas tillbaks på fredag. Sen är jag utan dator om jag inte får tillfälle och låna brorsans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0