Dagens promenad!



Börjar som sagt 14.00 idag, så nu 10.00 ska vi börja ta en promenad till Skarpnäck från här Älta, det är 5 km dit. Passerar Flatenbadet, så får vi se om Azi vill doppa lite! När vi är framme i Skarpnäck så får jag se om hundarna (speciellt Azi) orkar och klarar av, så går vi vidare till mitt jobb som ligger i Hökarängen, det är yttligare 3 km dit. Annars så tar jag bussen till jobbet från Skarpnäck och lämnar hundarna där, så åker jag till Farsta och utför några ärenden där och träffa mamma lite stund.

Lyxigt och jobba på ett hunddagis, så man kan lämna sina hundar dit och så gör jag andra saker, så jag slipper lämna hundarna ensamma hemma, dessutom gratis då! :)

Nej - ingen mer dator nu - ska dra och packa de sista och äta lite mer! Ha en toppendag! Ikväll blir jag mer blond i håret dessutom ;) Mer dum blond. Help!

Kommentarer
Postat av: sofie

Du lägger upp riktiga fina bilder nu förtiden!! Love

2011-07-13 @ 23:28:42
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0