Gluksomin fungerar verkligen på Azi!

Vi har som sagt gått i fjällen, massa vandring och massa aktivteter nu i de sista tiden och hon har nästan inte haltat något alls. Förut när vi hade gått i kuperad terräng, eller tagit extra långpromenad osv efter kunde hon halta upp till två dagar. Men nu blir hon bara lite stel när hon går upp efter hon sovit och haltar lite på kvällen sen ingenting mer. Otroligt stort skillnad! Den första burken är slut, ska så klart fortsätta med den på Azi! Köper en ny imorgon. Köper kanske linfrö i hästaffären. Testade lite linfrö av en kompis på Azi och hennes päls blev mjukare och finare av den.

Kommentarer
Postat av: Aurora

Åh den är superbra! Lucy har lite patella och blir stel och halt ibland om hon inte äter Glucosamin, vilken skillnad! :)

2011-07-31 @ 17:24:13
URL: http://rawran.blogg.se/
Postat av: a.s

Skönt att det funkar.. Men vilken burk av glukosamin? pris? Jag köpte grönläppade musslor sist, och det har funkat på iza.. Och köpt nån annan sort som jag inte tycker är så bra, så jag återgår nog tillbaka till grönläppade musslorna sen.

2011-08-01 @ 14:50:52
Postat av: Robban

Glukosamin är grymt för lederna. I kombination med kondroitinsulfat ska det tydligen vara ännu bättre har jag läst. Kul att det funkar på henne.

2011-08-01 @ 22:55:27
URL: http://www.robertfageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0