Gösta - den modige kattungen!

Jag som hatar katter - aldrig gillat nån katt. Älskar jag Gösta! Helt underbar, han går runt bland med våra sk. kamphundar och retas och fångar deras svansar och öronen. Våra hundar tar det så lugnt med honom och är så duktig. Jag är stolta över mina som är så duktig med Gösta, visst Tyra kan vilja leka med honom lite för hårt- men ingenting som är stort problem.

Jag myste med Gösta imorse!

Här är Gösta hos Mira.

Här är Gösta hos Tyra.

Här är Gösta hos Azi.

Här väntar alla på att få mat!


Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken söt kattunge:D o kul för honom som fick lite mys hos alla 3 hundar..ksk lite beslutångest vem den ska va hos..hihih po gullig bild.. 3 hundar o 1 katt som vill ha mmaaaaaat!;)

2011-07-19 @ 18:01:54
Postat av: Lina

Kolla in vårt nya stjärnskott, kommer gå som tusan på skidorna i vinter :)

2011-07-20 @ 09:01:17
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Julia

a w w! Vad söta de är. hälsa tina & mathilde från mig. Gösta verkar vara en fett och grym katt!

2011-07-20 @ 16:06:43
Postat av: sofie

så kär i första bilden!

2011-07-27 @ 00:44:45
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0