Här spanar hon genom fönstret på jobbet. Jag tycker hon har börjat få en fin kropp nu också! Det märks även att hon blivit starkare; tex i kopplet, när hon drar iväg känns det mer tyngd än för 4 månader sedan, bara positivt!



Jag är blogg glad idag, fjärde inlägg på en dag. Bara bra det! Dessutom har jag skapat en ny blogg som handlar bara om mitt liv utanför hundvärlden. Är ni nyfikna på denna värld också? Så skriver jag adressen här sen, haha.

Ikväll såg jag på "Den otroliga vandringen 2". Jag blev så förälskad i den Amerikanska bulldoggen i filmen. Så fin han var! Filmen var rätt söt och jag bölade flera gånger som vanligt :) Det var roligt när han travade genom gatan och mötte en pudel som var värsta utställnings trimmad. Då sa bulldoggen; "Snygg frissa. Slogs du med gräsklipparen?". Det var inte mer än rätt :)

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Båda filmerna är riktigt riktigt bra!

2011-07-09 @ 08:04:53
URL: http://pshundar.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag är intresserad, vill gärna kika in din andra blogg :P

2011-07-09 @ 21:16:33
Postat av: Ebba & Molly

Visst är vi intresserade av den andra bloggen, hihi :) Har sett båda filmerna tusen gånger, älskar dem :)

2011-07-10 @ 07:18:45
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Anneli

Fin header! Klart jag är intresserad av din andra blogg. Vad roligt att det går så bra för henne.

2011-07-12 @ 00:52:47
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0