Melike denna fredagskväll!


Haft en lång arbetsdag idag, när jag kom hem drog jag och Tyra ut direkt på en joggningstur runda Erstavik. Det gick utmärkt bra, den nya selen var super, så nöjd! Sprang runt på typ 20 minuter, lite mer pga stannade för vattenpaus för Tyra. Tyra hade bra energi hela vägen, sen på slutet blev hon väldigt trött och sprang jämsides med mig istället. Jag har aldrig varit så blöt som nu, haha. Nöjd stolt över mig själv att kunna hålla jämn takt hela vägen för att vara andra joggningstur på ett år!

När vi kom hem bytte jag hundarna och gick på en promenad m Azi, hon drog DW på 2kg. Trött blev hon också.

Sitter just nu på bussen mot stan och ska ta en välförtjänt drink med några:) Dessutom sitter de en snyggning bakom mig m en amstaff, helt underbar. Shit varför satte jag inte mig längstbak då kunde jag säga att den var fin. Kan inte flytta på mig nu, haha. That's life. And I like it. Min favorit citat på sistone ;)
.
Nåjaväl ha en superkväll ni allihopa vem än ni är! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Vilken fin bild på dina skönheter! Va roligt att du är nöjd med selen :)

2011-07-02 @ 10:02:44
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

Jag har länkat till din blogg sedan länge men ska nu göra lite snyggare länkar osv, kan jag låna en bild från din blogg till det ändamålet? :)

2011-07-02 @ 11:26:09
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som springer :) jag ska börja på måndag :) med mål, hundlöpet..men hahah vettetusan om jag hinner bli i form till dess P

2011-07-02 @ 17:38:31
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 05:57:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0