Lite sammanfattning!

Lite mer bilder från idag! Haft en underbar dag, med både vännerna och hundarna! Vart på Grönalund nu ikväll och körde 5-kamp! En kompis från Skåne överraskade oss igår att komma
hit t Sthlm plötsligt, så måste man ses och göra nåt kul tsm.Träffades ju senast januari typ :)

Nu är jag hemma igen och tog en längre nattspromenad med hundarna. Azi är så busig av sig!
Azi går nästan alltid lös här i trakterna på morgon/kvälls promenader, och idag hittade hon på en lek! Hon springer iväg runt ett hörn av hus tex, när jag och Tyra kommit ikapp så sprang hon iväg runt en nytt hörn och väntade på oss, när vi kom ikapp så sprang hon iväg och gömde sig igen, sånt hela vägen runt promenaden! :)

Perfekt träning för Tyra, så hon inte ska springa och kasta sig i kopplet när Azi springer iväg, hon ska kunna gå bredvid mig lugn och ro ändå. Det fixade Tyra nästan genast, toppelitopp! :) Ska ta och skriva alla hennes framsteg i ett inlägg sen!

Det jag älskar med Azi att hon kan plötsligt och hitta på nå knäppt lek som får mig att skratta och känna en sån kärlek till henne! Och det med amstaffar , de är så allvarliga raser som kan vara seriös men när de väl visar sin komedi sida så är den så speciell och älskvärd.

Azi tittar beundrasvärt på sin förare som poserar sig töntigt,
eller kastar hon pinsammablickar på mig? ;) Tro?!

Powerwalkade, man märks att hundarna är tröttare idag.
Azi med sin valpigface!


Lägg märke till en fjäril på hennes halsband, ååå!
Azi på höstacken, doftade så gott idag! Det skördade precis ängen bredvid av en traktor.

Förvånade mig verkligen att Azi la sig i vattnet, det har hon ALDRIG gjort på 5 år hon bott hos mig!
Hjälp mig!!! Stannade vid en bäck- då fick vi syn på 2 kräftor, trodde nån skämtade med mig!


Redigerade bilder från iphone. Vi plockade lite blåbär, mums!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbara bilder! Härligt att läsa att det går så bra med Tyra. :)

2011-07-03 @ 09:57:43
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

SV: Tack, roligt att du gillar den :D

2011-07-03 @ 10:00:08
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

Ni ser ut att ha haft det toppen! ;)

2011-07-03 @ 10:07:51
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: P.S Hundar

Ser som vanligt jätteskönt ut! Läskigt men coolt med kräftorna! :)

2011-07-03 @ 10:21:00
URL: http://pshundar.blogspot.com
Postat av: isabella

Rösta på min klänning, tack! :)

2011-07-03 @ 21:59:21
URL: http://brudenistovlarna.devote.se
Postat av: Jiin

Härliga. Härliga härliga !!! Måste få göra om det igen!

2011-07-04 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0