Hundarna kan vara ensam hemma ihop!

Min och Azis egna kvällspromenad nån kväll i maj!

Ikväll vart helt underbar. Så sjukt varmt! Sjukt god mat också! Jag åt som helvete, så jag ser gravid ut nu! Haha! Hundarna fick dock vara hemma ikväll, de kan vara ensamma själva ihop och Tyra är jätteduktig att vara själv. Hon lärde sig jättesnabbt. Visst hon kan tugga sönder små saker som pennor osv om hon hittar, annars de större saker o skorna rör hon inte. Hittar henne alltid sovande när jag kommit hem. Tror hon tuggar precis när jag gått, sen sover hon hela tiden. Hundarna är dock alltid bara i köket.

Jag gick hem nyss med tshirt o shorts, så varmt! Förstår inte hur jag ska somna nu när hundarna ligger så tätt intill mig haha :) Mobilbloggar nu alltså. Längtar t egen dator... Skyll mig själv egentligen... Usch!

Hundarnas aktivitet idag; Tyra bar 2 kg klövjeväska förmiddagen på en timme o halvt promenad med dagishundarna. Sen när vi kommit hem gjorde de olika hjärngympor- bla 2 st av Nina Ottonsson spel och jobbade för middagen. Innan jag drog iväg tog vi 40 minuters promenad då bar Azi 1kg klövjeväska.

Kommentarer
Postat av: Madde och Ina

Blir inte dina hundar trötta av värmen som är på dagarna? Ina får man nästan släpa med sig runt på en 5km runda om man skall gå den mellan 07-16 :)

2011-06-11 @ 09:23:07
URL: http://fashioningold.wordpress.com
Postat av: P.S Hundar

Du måste ju kunna smyga på hundarna när du kommer hem? skönt! När vi ensamhetstränade Qilaq så hade vi en dator med webcam hemma och en dator med så kunde vi se vad hundarna gjorde när vi var borta! Alla låg och sov :)

2011-06-11 @ 12:29:10
URL: http://pshundar.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tevligt att läsa din blogg.. Du skriver mycket bra, matnyttigt som hjälper mig och min sambo att träna med våran 9 veckor gamla hamiltonstövare. =D



Alexandra från Östersund

2011-06-12 @ 01:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0