Precis likadana öron!


Mina flickor på bussen just nu. De både är väldigt trötta och undrar vad dagen ska hända! Enda jag har talat om är att vi ska vara borta hela dagen! Titta på deras öron, precis likadana den ögonblicket, väldigt gulligt. Så jag pussade sönder dom! De är lite sura på mig nu :)

Vaknade 6 imorse, Azi följde jätteglatt med upp, men Tyra låg kvar och sov i sängen nästan tills jag hämtade henne för att dra iväg. Kärringar är morgonpigga, dagens ungdomar alltså, jättetrötta på morgonen ;) Azi som är morgontrött, men Tyra är ännu tröttare. Men på kvällarna är tvärtom, Tyra är mer piggare än Azi :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

sötnosarna!

2011-06-19 @ 17:32:48
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0