Härlig helg med hundarna!

Lördagen tog vi lugnt på dagen pga värmen - vid 15.30 drog vi ut på en långis! Azi följde med i början, men sen blev hon helt trött och orkade inte alls. Gick långt bakom oss och så tänkte jag det var bäst för henne att gå hem, så gick jag hem och lämnade henne och gick själv med Tyra, Mira och Tina ut till Erstavik. Träffade Ester och Filippa en stund vid Erstavik Stranden. Vi kom hem ca 21.00! :) Så tog vi en runda med Azi och hon bar klövjeväskan. Sen grillade jag och Tina ca 23.30 på natten, haha men det va gott med nattsmat!

Idag var det Azis tur att få en lång aktivtet med mig - vi åkte till stan utan Tyra och hade Hundkampen styrelse träff. Styrelsen som försöker få ändring på medias bild ang kamphundar. Vi skulle träffas och lära känna varandra lite. Vi gick runt på Rålis och stan, rätt mysigt! :) En man blev stormförtjust i Azi och kunde inte sluta och glo på henne. Hihi. Träffade även en bloggvän som jag har haft kontakt lite över 2 år nu utan att träffas - Inga och Spike. Inga är en döv staffe, gullig hon var!

Nu är vi hos en kompis och jag lånar datorn- haha! Ska äta här som vanligt och sen imorgon en ny vecka...

På väg till Erstavik!

Tyra glor på hästarna

Erstavik Stranden

Prövade och få Tyra simma, hon gillade inte direkt :)
Teckade "sitt".

Mira väntar på inkallningen.

Kvällsrundan med Azi!

En trötter Azi på lördagsnatten.
Vaknade pga värmen på natten så såg jag hundarna sov så där, måste bara ta ett bild!
Söndagen - Mira å Azi på tunnelbanan.
Spike + Inga!

Kommentarer
Postat av: bea

sköna bilder

2011-06-12 @ 20:05:21
Postat av: Mia

Hittade denna länk på Hundkampen på FB, du och vackra Ester finns med. :)

Om du inte redan sett dem.. :P

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1379174576219.46848.1737567557

2011-06-12 @ 21:37:43
URL: http://florentinedewi.wordpress.com/
Postat av: Quila o Ronja

Vad härligt ni verkar haft det.

Jättebra, att folk får se hur rasen är. Alltså en trevlig hund!!!

Fina bilder ;-)

2011-06-13 @ 00:15:22
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Ann-Christine Klang

Åhhhh underbara bilder!!! Och jag SKÄMS! Jag kände inte igen dig så olik från bilder och IRL men jag visste ju att jag sett dig!!!! sen kom jag på då Conny sa åt mig...Åhhh! Så roligt o träffas, hoppas vi kan ses snart igen!.. Kram o pussar i massor till dina fina hundar♥♥♥♥♥

2011-06-13 @ 10:15:07
URL: http://www.staffisspike.dinstudio.se
Postat av: Lenita

Det var Janne som blev helt käääär i din hund =)

Jag ska lära mig teckenspråk så man kan prata med alla!och inte bra de talande!

Var jätte roligt att träffa alla!!

2011-06-13 @ 19:32:18
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0