Dag 10 - Ett roligt ögonblick med din hund

Hahah, de va oktober 2008, tror jag de var. Jag, mamma och Azi tog en promenad på landet vid en sjön på en stig. Så när vi hamnade till en brygga med roddbåt, stod vi på bryggan och njöt av utsikten över sjön.

Och så fick Azi en ide, att hoppa in i båten! Men hon var så klumpig, hon klev upp med bara frambenen på roddbåtens kant försiktigt och Azis bakben var kvar på bryggan. Och så klart så började roddbåten röra på sig och flöt ifrån bryggan, jag såg hur Azis kropp bara sträckte och sträckte till och till slut plumsade hon ner i vattnet mellan bryggan oh rodbåten. Jag fick ta upp henne och kunde aldrig sluta skratta efteåt :D Jävligt synd att jag inte fick med de på film!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Haha det måste varit jättekul syn kan jag föreställa mig :)

2011-05-31 @ 13:11:44
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Aurora

Hihi, det lät skoj!

Försökte svara på dina kommentarer innan men jag tror det strulade! Glock är fem år gammal nu, en amstaff. har haft ett ganska tufft liv stackarn, hade hoppats på att han inte skulle få några allvarligare sjukdomar hos oss utan bara få leva livet, men så blev det inte tyvärr.. Valpen är en pitbullmix och den fluffiga damen är en pekingmix, även hon omplacering precis som Glocken :)



Gillar verkligen dina flickor, de är så vackra!

2011-05-31 @ 13:50:16
URL: http://rawran.blogg.se/
Postat av: sofie

Awesome!!

2011-05-31 @ 17:08:05
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0