Örebrohelgen + några extra dagar

Vi var i Örebro över helgen - hundarna fick äntligen träffa Bamse! :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om helgen... Men ifall i början var det helt toppen och allt var så bra.

Jag träffade vännerna som jag inte hade umgåtts med på länge och gick ut. Vi njöt även av det fina vädret på stan på lördagen och åt lunch på parken, vi spelade även kubb och åt jordgubbar. Sen på kvällen festade vi igen. På söndagen skulle vi ha hundträff för hundfolk som bor i Örebro, umgicks mycket med dom när jag bodde i Örebro, det skulle ha blivit kul... Men då fick jag ett sms på morgonen som stod att en vän hade tagit sitt liv för några timmar sedan.

Det blev helt så ofattbart. Jag träffade ju henne lördags på dagen på stan, vi blev glada av träffas igen efter några månader, och vi hade bestämt hela veckan att ses på söndagen med våra hundar. Vi pratade om vilken tid vi skulle ses dagen därpå och så. Men bara... På en enda sekund är hon inte kvar på jorden. Har verkligen inte fattat det.

Så jag blev kvar tills nu. Kände att jag måste vara med mina vänner mer och finnas för varandra...

Förresten gud vad alla blev så nyfikna på mina hundar och frågade hela tiden vem var vem, hihi. Folk fick inte klappa Tyra, hon blev lite orolig när det var många folk så satt vi avskilt o tog det lugnt. När Tyra var lugn och inte var uppvarvad fick en och en komma och klappa en stund, men Tyra visade inget intresse för nya folk, hon är reserverad av sig. Men Azi var glad och sprang runtomkring och hälsade på alla och satt på knä en stund på olika personer. En gång fick hon fnatt och stal kubb pinne och sprang iväg :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Jag beklagar verkligen!

Måste kännas bättre att få vara nära sina vänner och få ge varandra kärlek i sån situation!



Värme skickas från oss!

2011-05-11 @ 18:43:58
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: Helena & Irwin

Kul med hundträff och folkträff = )

Mindre kul att mista en vän = (

2011-05-11 @ 18:58:30
Postat av: Bella och Chica ♥

Sv: Tack så hemskt mycket! Dock lär hon banta då de sagt båda dagar att hon har liiite för mycket hull på sig.



Haha de borde det vara fler som gjort, så bra som den är! :)

2011-05-15 @ 14:45:05
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0